نیروی زمینی ارتش ایران، پنجمین قدرت زمینی دنیا است

مطالب مربوط

نیروی زمینی ارتش ایران، پنجمین قدرت زمینی دنیا است

وی اظهار داشت: سرنوشت جنگ مثل امضای پایان یک نامه است؛ هیچ نیرویی نمی‌تواند جنگ را تمام کند و سرنوشت جنگ در زمین رقم می‌خورد و امضای پایانی آن با ید باکفایت نیروی زمینی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه گواه من ۴۶ هزار شهید در جنگ است، اظهار داشت: ارتش ما در دفاع مقدس مجموعاً ۴۸ هزار شهید داده است که ۲ هزار شهید آن از نیروی هوایی و دریایی بوده و مابقی از نیروی زمینی بوده است.

امیر حیدری با اشاره به جایگاه مهم نیروی زمینی گفت: نیروی زمینی ما پنجمین قدرت زمینی دنیاست و شما جوانان و همه ما باید به این افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه ما در زمان مقابله با داعش نیز به کردستان عراق رفتیم و قرارگاهی تشکیل دادیم تا ۴۰ کیلومتر قبل از ورود داعش به ایران با آن‌ها مقابله کنیم، افزود: قدرت آتش توپخانه نیروی زمینی قوت قلب رزمنده‌ها بود و هنوز هم توپخانه‌های ما در حال نبرد هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به فرازهایی از سوره مبارکه «حمد»، گفت: خداوند در این سوره به تمام بندگان در تمام اعصار، یادآوری می‌کند، آموزش می‌دهد و تربیت می‌کند؛ خداوند تبارک‌وتعالی در این سوره همچنین نحوه ارتباط با بزرگ‌تر را آموزش می‌دهد.

امیر حیدری در ادامه سخنان خود با تبیین آیه «اهدنا الصراط…» و تفاوت بین واژه صراط و طریق در ادبیات عرب، تأکید کرد: به بیان واقعی صراط مستقیم خود خداوند است و امروز ولی‌فقیه صراط مستقیم است چراکه ولی‌فقیه جانشین پیامبر (ص) است و پیامبر (ص) جانشین خداوند است.

وی هدف از تحصیل در اسلام را، تعالی و رهایی از جهل دانست و یکی از افراد رشد یافته در مکتب اسلام را سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برشمرد و گفت: اسلام یک مکتب انسان‌ساز است در همین بستر است که سردار بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی رشد می‌کند که عارف و عالم به تمام معناست. کسی که شهادتش دل‌های همه آزادگان را متوجه مکتبش، امامش و مسیرش کرد.


تاریخ ارسال: چهار شنبه 12 بهمن 1398 ساعت: 1:6 |تعداد بازدید : 15 نویسنده :

دیدگاههای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: